PÄ dessa webbplatser anvÀnds cookies för Google Advertising och Google Analytics.

PÄ grund av den europeiska GDPR-lagen kan du inte anvÀnda denna webbplats utan att acceptera anvÀndningen av dessa cookies.

Visa sekretesspolicy

Genom att godkÀnna ger du samtycke till cookies för Google Analytics och ReklamspÄrning. Du kan Ängra detta samtycke genom att rensa cookies i din webblÀsare.

Countries

Loading countries...

Vi letar efter en affÀrspartner för att förbÀttra den hÀr guiden. Info

Doohan iTank

Doohan iTank (GoodYear Ego)
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Doohan iTank (GoodYear Ego) electric scooter 85
Batteri18650 Lithium
RĂ€ckvidd120 km (45 km/h)
140 km (25 km/h)
Laddningstid4-5 timmar
Kraft1,5 kW (2 hk)
Pris€2.627Âą
Avtagbart batteri
made in China  

Specifikationer

varumÀrkeDoohan
ModelliTank
Fart25 och 45 km / h
Kraft1,5 kW (2 hk)
Vikt99 kg
Batteri18650 Lithium
Batteri-liv600 cyklerâ„č
RĂ€ckvidd120 km (45 km/h)
140 km (25 km/h)
Laddningstid4-5 timmar
 

ITank Àr en trehjulig elektrisk scooter frÄn el-scooter tillverkare Doohan frÄn Kina. Företaget Àr tillÀgnad trehjuliga skotrar avsedda för anvÀndning i scooterdelning (robust och hÄllbar kvalitet). Skytten sÀljs ocksÄ av det vÀlkÀnda varumÀrket GoodYear som modell Ego2. GoodYear Àr vÀrldens största dÀck- och gummiprodusent.

ITank Àr den första scooteren frÄn Doohan. I det hÀr skrivandet sÀljs iTank som en tredje version (3.0 eller EV3). ITank Àr den första trehjuliga scooteren tillverkad i Kina. Scootern anvÀnder toppmoderna innovationer för optimal sÀkerhet och hÄllbarhet. En trehjulig scooter erbjuder flera fördelar, bland annat förbÀttrad bromsning, stabilitet och anvÀndarvÀnlighet för mindre erfarna förare.

Scootern har en kraftfull 1500 Watt (1500 watt topp) Bosch elmotor integrerad i bakhjulet. Motorn ger 120 Nm vridmoment. Scootern har en klÀttring pÄ 15 ° uppförsbacke samtidigt som accelerationen och hastigheten upprÀtthÄlls. Skoter kan hantera mycket brantare kullar. Skoterens toppfart Àr +45 km / h.

Scootern har tvÄ avtagbara 26 Ah litiumbatterier frÄn Panasonic och LG som ger ett köromrÄde pÄ 120-140 km. Batterierna har ett integrerat BMS som skyddar batteritiden för batterierna. Laddningstiden för batterierna Àr 4-5 timmar.

Scootern har tre skivbromsar. Skoterens bromsar Àr optimerade och ger ett fullstoppsbromsavstÄnd pÄ 3,5 meter (35 km / h till noll).

Smart scooter

ITank Àr en sann smart scooter som ansluter till en smart telefon och som ger en digital skÀrm. Skoter Àr utrustad med GPS-anslutning och ger tillgÄng till scooter-appar.

120 liter förvaring

Scootern kan bestÀllas med ett resepaket som ger liknande lagringsutrymme som en liten bil. Paketet bestÄr av tre övre lÄdor och lÀmnar utrymme för en bakre passagerare. Förvaringen Àr sÀkrad med lÄs.

Scootern finns i mÄnga fÀrger och kan bestilles online.

 

2020 Doohan modeller

iTankDoohan iTank (GoodYear Ego) 100
€2.627
18650 Lithium
120-140 km
iTank L3eDoohan iTank (GoodYear Ego) 100
€2.627
18650 Lithium
60 km
iTangoDoohan iTango red electric scooter 100
€2.750
18650 Lithium
70-90 km
iDouDoohan iDou electric scooter multi-purpose utility 100
€1.750
18650 Lithium
50-90 km
 

SĂ€ljavdelning

Zhejiang Doohan Technology Co., Ltd.
#99, Jingda Rd.
Taizhou City
Zhejiang
China

Phone+86 0576-89899983
Email: xg@doohan.cn

✈Importera

Är information felaktig eller har du ett tips? VĂ€nligen meddela oss.
E-postadress: info@e-scooter.co


 
 
Promotion
Mindre luftföroreningar ? Bli volontÀr pÄ elektriskmoped.se.
Denna guide nÄr köpare i +200 lÀnder och hjÀlper till att frÀmja ren rörlighet. [ mer information ]
 
â„č Electric Scooter: clean air / healthy city air

Skivbromsar: luftförorening

Luftföroreningar med skivbromsar orsakar 20% av de totala utslÀppen av en standardbil och utslÀpp (partiklar) Àr mer giftiga för mÀnniskor Àn avgaser.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)