PÄ dessa webbplatser anvÀnds cookies för Google Advertising och Google Analytics.

PÄ grund av den europeiska GDPR-lagen kan du inte anvÀnda denna webbplats utan att acceptera anvÀndningen av dessa cookies.

Visa sekretesspolicy

Genom att godkÀnna ger du samtycke till cookies för Google Analytics och ReklamspÄrning. Du kan Ängra detta samtycke genom att rensa cookies i din webblÀsare.

Countries

Loading countries...

Vi letar efter en affÀrspartner för att förbÀttra den hÀr guiden. Info

Govecs GO! S2.2

Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 85
BatteriGel
RĂ€ckvidd50 km (45 km/h)
70 km (25 km/h)
Laddningstid4-5 timmar
Kraft3 kW (4 hk)
Pris€3.997
made in Germany  

Specifikationer

varumÀrkeGovecs
ModellGO! S2.2
Fart25 och 45 km / h
Kraft3 kW (4 hk)
Vikt135 kg
BatteriGel
Batteri-liv30.000 km
RĂ€ckvidd50 km (45 km/h)
70 km (25 km/h)
Laddningstid4-5 timmar
85% efter 2 timmar
 
GO! S2.2 Àr inte lÀngre i produktion.
Modellen ersÀtts av Pro.

GOVECS GO! S2.2 Àr som specialutgÄva av S1.2, en högpresterande scooter med en kiselgelaccu. Det ersÀtter en 50 eller 80cc scooter.

S 2.2 har samma specifikationer som S 1.2 och lÀgger till ett unikt batteri balanseringssystem . BBS garanterar högre effektivitet och lÀngre batterilivslÀngd.

S2.2 drivs av en avancerad borstlös högeffektiv elektrisk motor och har en lĂ„g underhĂ„lls-remdrivenhet. Den elektriska scootern har ett sofistikerat körtĂ„g som sĂ€kerstĂ€ller att scootern producerar nĂ€stan inget ljud. Genom att anvĂ€nda en ”ekonomisk omkopplare” pĂ„ instrumentbrĂ€dan kan du vĂ€lja mellan ett större omrĂ„de eller snabbare acceleration.

Scooterns ram har uteslutande designats för S-serien. Eftersom elmotorn Àr optimalt placerad mitt i scootern Àr tyngdpunkten extremt lÄg, vilket ger `S` med bra manövrerbarhet och överlÀgsen hantering. Den omfattande digitala instrumentbrÀdans skÀrm informerar dig om hastighet, batterispÀnning och annan information.

Flygblad 2013

 

2020 Govecs modeller

Schwalbe L3eSchwalbe electric scooter 8000 watt 100
€6.900
LiFePo4 (LFP)
90 km
Pro CargoGovecs GO! T1.4 100
€5.758
LiFePo4 (LFP)
50 km
SchwalbeSchwalbe electric scooter 100
€5.390
LiFePo4 (LFP)
130 km
ProGovecs GO! S2.6 100
€5.229
LiFePo4 (LFP)
50 km
FlexGovecs Flex electric scooter 2000 watt 100
€4.390
18650 Lithium
75 km
Flex CargoGovecs Flex electric cargo scooter 2000 watt 100
€4.390
18650 Lithium
75 km
Elly TwoGovecs Elly 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
60 km
Elly OneGovecs Elly One 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
70 km

Gamla modeller

GO! T3.6Govecs GO T2.5 100
€8.999
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! S3.6Govecs GO! 3.6 motorscooter 100
€8.690
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! T2.6Govecs GO T2.5 100
€7.213
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! T3.4Govecs T1.2 100
€7.097
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! S2.6Govecs GO! S2.6 100
€6.983
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! S3.4Govecs GO! S3.4 100
€6.897
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! T2.4Govecs T1.2 100
€5.997
LiFePo4 (LFP)
60-100 km
GO! T2.5Govecs GO T2.5 100
€5.911
LiFePo4 (LFP)
60-90 km
Visa mer
 

SĂ€ljavdelning

GOVECS GmbH
Grillparzerstraße 18
81675 Munich
Germany
+49 89 411 09 77-13
sales@govecs.com

✈Importera

Är information felaktig eller har du ett tips? VĂ€nligen meddela oss.
E-postadress: info@e-scooter.co


 
 
Promotion
Mindre luftföroreningar ? Bli volontÀr pÄ elektriskmoped.se.
Denna guide nÄr köpare i +200 lÀnder och hjÀlper till att frÀmja ren rörlighet. [ mer information ]
 
â„č Electric Scooter: clean air / healthy city air

Skivbromsar: luftförorening

Luftföroreningar med skivbromsar orsakar 20% av de totala utslÀppen av en standardbil och utslÀpp (partiklar) Àr mer giftiga för mÀnniskor Àn avgaser.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)