PÄ dessa webbplatser anvÀnds cookies för Google Advertising och Google Analytics.

PÄ grund av den europeiska GDPR-lagen kan du inte anvÀnda denna webbplats utan att acceptera anvÀndningen av dessa cookies.

Visa sekretesspolicy

Genom att godkÀnna ger du samtycke till cookies för Google Analytics och ReklamspÄrning. Du kan Ängra detta samtycke genom att rensa cookies i din webblÀsare.

Countries

Loading countries...

SURU S19

SURU S19 electric moped e-bike
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
SURU S19 electric moped e-bike 85
BatteriLiFePo4 (LFP)
RĂ€ckvidd50 km (45 km/h)
70 km (25 km/h)
Laddningstid3,5 timmar
Kraft500 watt (0,7 hp)
Pris€2.667Âą
Regenerativa bromsar
Avtagbart batteri
made in Canada  

Specifikationer

varumÀrkeSURU Cycles
ModellS19
Fart25 och 45 km / h
Kraft500 watt (0,7 hp)
Vikt35 kg
BatteriLiFePo4 (LFP)
Batteri-liv1 000 cyklerâ„č
RĂ€ckvidd50 km (45 km/h)
70 km (25 km/h)
Laddningstid3,5 timmar
 

SURU Scrambler Àr en unik elektrisk mopedupplevelse frÄn en elektrisk motorcykelproducent frÄn Kanada. Företaget Àr ett dotterbolag till en av de första pionjÀrerna i elmotorer sedan 2011, Amarok Racing , ett företag som skapade vÀrldens första helt monocoque electric superbike, Amarok P1, en motorcykel som har anvÀnts av mÄnga lag i e-racing.

Amarok P1 elektrisk superbike [/ caption]

SURU-skotrarna Àr 100% gjorda i Kanada och 60% av materialet Àr hÄllbart framstÀllda i Kanada.

Namnet SURU Àr baserat pÄ namnen pÄ barnen frÄn företagets grundare Michael Uhlarik, en internationell prisbelönt motorcykeldesigner som studerade industriell design i Toronto, Frankrike och vid Londons prestigefyllda Royal College of Art .

Scrambler Àr den första elektriska scootern av mÀrket SURU. Det Àr en elektrisk mobilitetslösning som huvudsakligen inventerar sin egen kategori. Det Àr ett cykelmopat kors över som delar delar frÄn bÄde en motorcykel och en cykel. Moped erbjuder cykelpedaler och stora motorcykelhjul, upphÀngning och bromsar.

”SURU kombinerar den avslappnade anvĂ€ndarvĂ€nligheten av en cykel med en motorcykels svettfria spĂ€nning. SĂ„ mĂ„nga mĂ€nniskor lockas till motorcyklar, som Ă€lskar utseendet pĂ„ kapplöpare och anpassad kultur, men att komma in i motorcykel kan vara skrĂ€mmande och dyrt. SURU Ă€r den perfekta gatewayen utan smĂ€rta. ”

Scootern drivs av en 250, 500 eller 750 watt in-wheel elmotor för en toppfart pÄ 32 km / h.

Scootern har ett avtagbart litiumbatteri av Sony för ett intervall pÄ 50-70km. Batteritiden för batteriet Àr 3,5 timmar. Batteriet Àr lÄsbart för att förhindra stöld.

Scootern Àr hÄllbar och robust. Hjulen Àr 3x starkare Àn vanliga mopedhjul och Àr klassade pÄ 100 km / h. All elektronik Àr integrerad i monocoque ramen för att göra det omöjligt att bli skadad av vandalism. 1600 lumen strÄlkastare Àr inbyggt och inte bultat pÄ. Konstruktionen har förberetts för offentlig anvÀndning av scooterdelning.

Scootern kan anvÀndas i tuffa miljöer som öken, vÄt miljö, terrÀng och i extremt kallt (snö).

Scootern Àr utrustad med en motorcykel-grade 110mm bromstrumma (framhjul). Fördelen med bromsen Àr att den inte avger luftföroreningar.

Mindre luftförorening Àn de flesta elektriska skotrar

Luftförorening genom skivbromsar Àr mer giftig för mÀnniskor Àn avgaser och upp till 20% av luftföroreningen som utspelas av ett standardfordon orsakas av skivbromsar. Medan SURU Scrambler anvÀnder en bakre skivbroms, slÀpper frÀmre bromsen inte luftföroreningar. NÀr elmotorn i bakhjulet skulle vara konfigurerad för att ge bromskraften (regenerativ bromsning) kan det vara möjligt att hoppa över den bakre skivbromsen och förhindra den mest giftiga typen av luftföroreningar.

Scootern kan utrustas med bÀrvÀskor för frakt och leverans. Skoter kan skrÀddarsys för att möta specifika företagskrav.

Anpassade fÀrger

Skoter kan personifieras med en anpassad design.

Skicka oss en fÀrgstÀmpel, fÀrgreferenskod eller ett foto av en design du Àlskar och vi kommer att göra en SURU-ram för att matcha.

Skoter kan bestÀllas online och skickas över hela vÀrlden.

 

2020 SURU Cycles modeller

S19SURU S19 electric moped e-bike 100
€2.667
LiFePo4 (LFP)
50-70 km
ScramblerSURU Scrambler e-moped / e-bike electric scooter 100
€2.401
LiFePo4 (LFP)
50-70 km
 

SĂ€ljavdelning

SURU Cycles
1300-1969 Lower Water Street
Halifax, NS
B3J 3R7
Canada

Phone: +1 844 SURU 150 (844-787-8150)
Email: contact@suru.bike

✈Importera

Är information felaktig eller har du ett tips? VĂ€nligen meddela oss.
E-postadress: info@e-scooter.co


 
 
Promotion
Mindre luftföroreningar ? Bli volontÀr pÄ elektriskmoped.se.
Denna guide nÄr köpare i +200 lÀnder och hjÀlper till att frÀmja ren rörlighet. [ mer information ]
 
â„č Electric Scooter: clean air / healthy city air

Skivbromsar: luftförorening

Luftföroreningar med skivbromsar orsakar 20% av de totala utslÀppen av en standardbil och utslÀpp (partiklar) Àr mer giftiga för mÀnniskor Àn avgaser.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)