PÄ dessa webbplatser anvÀnds cookies för Google Advertising och Google Analytics.

PÄ grund av den europeiska GDPR-lagen kan du inte anvÀnda denna webbplats utan att acceptera anvÀndningen av dessa cookies.

Visa sekretesspolicy

Genom att godkÀnna ger du samtycke till cookies för Google Analytics och ReklamspÄrning. Du kan Ängra detta samtycke genom att rensa cookies i din webblÀsare.

Countries

Loading countries...

Vi letar efter en affÀrspartner för att förbÀttra den hÀr guiden. Info

Bajaj Chetak

Bajaj Chetak electric scooter India
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 wattChetak4 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
BatteriLiFePo4 (LFP)
RĂ€ckvidd95 km
Laddningstid3,5 timmar
Kraft4 kW (5,4 hk)
Pris€1.443Âą
made in India  

Specifikationer

varumÀrkeBajaj
ModellChetak
Fart25 och 45 km / h
Kraft4 kW (5,4 hk)
Vikt103 kg
BatteriLiFePo4 (LFP)
Batteri-liv1 000 cyklerâ„č
RĂ€ckvidd95 km
Laddningstid3,5 timmar
 
 

2020 Bajaj modeller

ChetakBajaj Chetak electric scooter India 100
€1.443
LiFePo4 (LFP)
95 km
 

SĂ€ljavdelning

Bajaj Auto Ltd.
Akurdi, Pune 411035
India

Phone: +91 7219821111
Sales: +91 (020) 27472851, +91 (020) 27476151
Email: customerservice@bajajauto.co.in
Sales: corporatesales@bajajauto.co.in

✈Importera

Är information felaktig eller har du ett tips? VĂ€nligen meddela oss.
E-postadress: info@e-scooter.co


 
 
Promotion
Mindre luftföroreningar ? Bli volontÀr pÄ elektriskmoped.se.
Denna guide nÄr köpare i +200 lÀnder och hjÀlper till att frÀmja ren rörlighet. [ mer information ]
 
â„č Electric Scooter: clean air / healthy city air

Skivbromsar: luftförorening

Luftföroreningar med skivbromsar orsakar 20% av de totala utslÀppen av en standardbil och utslÀpp (partiklar) Àr mer giftiga för mÀnniskor Àn avgaser.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)