PÄ dessa webbplatser anvÀnds cookies för Google Advertising och Google Analytics.

PÄ grund av den europeiska GDPR-lagen kan du inte anvÀnda denna webbplats utan att acceptera anvÀndningen av dessa cookies.

Visa sekretesspolicy

Genom att godkÀnna ger du samtycke till cookies för Google Analytics och ReklamspÄrning. Du kan Ängra detta samtycke genom att rensa cookies i din webblÀsare.

Countries

Loading countries...

Vi letar efter en affÀrspartner för att förbÀttra den hÀr guiden. Info

E-volt Condor

condor3
condor 85
condor2 85
condor4 85
condor5 85
condor6 85
condor7 85
condor8 85
condor3 85
BatteriLiFePo4 (LFP)
RĂ€ckvidd100 km
Laddningstid3-6 timmar
Kraft6 kW (8 hk)
Pris€5.995
made in Spain  

Specifikationer

varumÀrkeE-volt
ModellCondor
FartMotorcykel
Kraft6 kW (8 hk)
Vikt163 kg
BatteriLiFePo4 (LFP)
Batteri-liv1 000 cyklerâ„č
RĂ€ckvidd100 km
Laddningstid3-6 timmar
 

E-Volt Condor Àr en elektrisk motorcykel scooter tillverkad av ett spanskt företag.

Motoreffekten Àr 6000 watt för en toppfart pÄ 100 km / h.

Litiumbatteriet har en kapacitet pÄ 60 Ah för ett intervall pÄ 100 km.

 

2020 E-volt modeller

Condorcondor3 100
€5.995
LiFePo4 (LFP)
100 km
Falconfalcon 100
€4.995
LiFePo4 (LFP)
80 km
Stylestyle 100
€2.795
LiFePo4 (LFP)
130 km
Windwind 100
€2.795
LiFePo4 (LFP)
130 km
Koalakoala 100
€2.706
LiFePo4 (LFP)
130 km
 

SĂ€ljavdelning

e-Volt
Avda. dels Transports
Sector 13 Parc 45-A
46394 – Riba-Roja del Turia (Valencia)
Spain
Tel. +34 961 667 035 or +34 672 173 562
Sales: prueba@e-volt.es
Commerce: jorge@e-volt.es

✈Importera

Är information felaktig eller har du ett tips? VĂ€nligen meddela oss.
E-postadress: info@e-scooter.co


 
 
Promotion
Mindre luftföroreningar ? Bli volontÀr pÄ elektriskmoped.se.
Denna guide nÄr köpare i +200 lÀnder och hjÀlper till att frÀmja ren rörlighet. [ mer information ]
 
â„č Electric Scooter: clean air / healthy city air

Skivbromsar: luftförorening

Luftföroreningar med skivbromsar orsakar 20% av de totala utslÀppen av en standardbil och utslÀpp (partiklar) Àr mer giftiga för mÀnniskor Àn avgaser.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)